یادگیری آسان پایتون برای کودکان
نوشته شده توسط : مهراب مدیری

در مورد وب ، پایتون یادگیری آسان پایتون برای کودکان  به دو صورت استفاده می شود ، بسیار متفاوت از یکدیگر.

 

ما می توانیم از زبان برای ایجاد وب سایت های واقعی استفاده کنیم. این فعالیت با استفاده از زبان "خالص" انجام نمی شود ، بلکه از "ساختار" (چارچوب) آماده ای استفاده می کند که به توسعه دهنده در ایجاد وب سایت کمک می کند.

 

چرا هنگام توسعه وب با پایتون ، چارچوب های وب بسیار یادگیری آسان پایتون برای کودکان  مفید هستند؟

حالا من آن را برای شما توضیح می دهم ، یک مثال برای شما می زنم:

 

تصور کنید که می خواهید یک وب سایت ایجاد کنید ، اگر آن را در پایتون خالص نوشته اید ، بدون استفاده از هر نوع چارچوب (ساختار) ، باید تمام آن ویژگی های اساسی را که به سادگی باعث کارکردن یک وب سایت می شود ، به تنهایی بنویسید.

ابتدا باید سیستمی ایجاد کنید که یادگیری آسان iranian cyber  پایتون برای کودکان  آدرس های وب را به فایل ها پیوند دهد ، به عنوان مثال:

 

علاوه بر این ، اگر می خواهید یک تابع ثبت نام را وارد کنید ، باید آن را با دست ایجاد کنید ، و همچنین باید همین کار را برای وارد کردن یک سیستم از صفحات خصوصی انجام دهید (قابل مشاهده برای کسانی که وارد سیستم نشده اند اما پس از انجام آن قابل مشاهده هستند) یا سیستم پرداخت در تجارت الکترونیکی و غیره (لیست بسیار طولانی است و می تواند به طور نامحدود ادامه یابد).

 

از نظر اخلاقی داستان این است که شما نمی توانید خود را وقف عملکردهای  یادگیری آسان پایتون برای کودکان  "خاص" سایت خود کنید ، اما باید وقت خود را برای بازنویسی همه عملکردهای اساسی مشترک در انواع مختلف سایت ها هدر دهید.

 

چارچوب ها فقط برای این منظور هستند ، آنها نوعی ساختار آماده را با ابزارهایی که قبلاً توسط توسعه دهندگان دیگر ایجاد شده است (همیشه در پایتون) به شما ارائه می دهند ، که می توانید با توجه به نیاز خود از آنها استفاده کرده و پیکربندی کنید.

 

بنابراین با یک چارچوب شما قبلاً همه  یادگیری آسان پایتون برای کودکان  عملکردهای اساسی یک سایت را دارید و فقط باید آنها را پیکربندی کنید ، و عملکردهای خاص تری را اضافه کنید.





:: بازدید از این مطلب : 858
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 2 شهريور 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: